Saturday, February 2, 2013

Rahmat kurniaan Allah melalui susu ibu

Ammar Amsyar dah 3 bulan ...saya masih cuma menjamu tekaknya dengan susu badan. Tengok, betapa sihatnya dia...Saya kira beruntung sebab diizinkan suami untuk menjadi suri rumah sepenuh masa,maka saya amat senang untuk memastikan Am mendapat hanya susu ibu untuk proses pembesarannya.

Kesihatan Am cukup bagus setakat ni,mungkin antibodi yg kuat membantunya untuk sentiasa sihat dan 'semangat' dengan izin Allah.Selalu juga dengar ibu-ibu yang membesarkan anak2 dengan susu formula mengeluh..anak-anak selalu demam dan selsema...Alhamdulillah setakat ni Am tak lagi kena semua tu...mudah2an Am akan selalu sihat dan cergas selalu..

Syukur Alhamdulillah dikurniakan Allah dengan air susu yg banyak dan pekat.Pasti semua ibu-ibu ingin memberikan penyusuan badan untuk anak tersayang..kan? ..cuma kadang2 disebabkan kekurangan susu,kekangan sebagai ibu berkerjaya membantutkan usaha untuk memberi susu kepada anak kita..

Apa rahsia saya?

1.Tekadkan dalam hati untuk membuat hanya penyusuan dgn susu badan

2.Jangan mudah berputus asa kalau susu keluar sedikit..selalulah berikan penyusuan.

3.Bagi yang berkerja sentiasa melakukan pengepaman untuk simpanan susu demi untuk memastikan sistem penghasilan susu sentiasa aktif..baik dirumah atau tempat berkerja.

4.Dapatkan supplement tambahan untuk memangkinkan pengeluaran susu disamping menambah kepekatan dan kualiti susu serta mengisi keperluan nutrisi ibu yg telah digunakn untuk memproses susu.

Sebagai pengedar Shaklee semestinya saya menggunakn product keluaran shaklee yang dah memang terkenal untuk BF ni.

Anda bagaimana ...hubungi saya untuk mendapatkannya sekarang.
Set breast feeding shaklee disini


Jom dapatkan vitamin shaklee anda..







ZARINA (ID NO: 894471)


Hubungi saya untuk Harga dan konsultasi

SMS ke 0192955989 (yus) / 0193654673 (ina)










No comments:

Post a Comment

Untuk dapatkan Vitamin/Supplement SHAKLEE boleh SMS 0193654673 (Ina)/ 0192955989 (Yush) @ cari di Facebook zarina aniraz

(X)