Friday, October 5, 2012

VITALEA UNTUK KANAK-KANAK

Seringkali kita mendengar ibu-ibu merungut anak tidak mahu makan..Mcm2 idea kreatif ibu-ibu buat kat makanan tu bg menarik perhatian anak-anak namun anak-anak tetap tk mahu makan jugak..mcmana nk besar mcm ni..Anak saya memang sebelum ni tak nak makan nasi bersama lauk..sayur lagi la..bila masuk jea mulut,muntah..kalau makan pon nasi jea semata-mata...makanan fast food seperti kfc,Mcd memang akn jadi pilihannya bila setiap kali keluar rumah..
Makanan ringan @ jajan memang banyak dijual.. paling anak saya suka gula2..semua tu makanan yg tidak sihat..tapi nak wat macamana rata2 pegi,ada jea kedai yg menjualnya..kalau kita tak beli,org lain akan belikan untuknya..
Kita tahu makanan bukan hanya untuk mengenyangkan tapi membekalkan nutrien kepada tubuh badan..Anak-anak kita amat memerlukan nutrien bagi tumbesaran mereka.Bila anak-anak susah makan, mcmana mereka nk dpt nutrien pada tubuh badan mereka???
pelbagai usaha kita lakukan untuk menarik minat anak-anak untuk makan...Sebagai ibu,sudah pasti saya risau melihat perkembagan tumbesaran anak... oleh itu saya bagi anak saya makan Vitalea untuk kanak-kanak..
 

> sesuai pada kanak-kanak yang berumur 4 tahun-12 tahun
> membekalkan 19 vitamin dan mineral yang diperlukan oleh
   tubuh badan
> Sumber kalsium pembina tulang
> baik untuk kesihatan anak-anak
> bekalan harian untuk Vitamin B

Sejak saya kenalkan anak saya dengan "Vitalea for Children Chewable" ni,anak saya semakin cergas dan aktif..masalah kesihatan kurang terutama demam..memang sesuai la vitamin ni kat dia..setiap pagi sebelum nk kesekolah,dia mesti nk makan vitamin ni..rasanya sedap katanya..hinggakan kawan2 kat sekolah kalau ada yang demam, dia akan syorkan makan vitamin yg dia makan sekarang..masalah dia tak dapat nutrien dalam makanan,akhirnya dapat diatasi dengan pengambilan vitamin ni...hati riang gembira melihat anak sihat selalu..

Harga bagi Vitalea for Children (65 tablets) = RM48 (SM) / RM51 (SS)

Jom dapatkan vitamin shaklee anda..







ZARINA (ID NO: 894471)


Hubungi saya untuk Harga dan konsultasi

SMS ke 0192955989 (yus) / 0193654673 (ina)


No comments:

Post a Comment

Untuk dapatkan Vitamin/Supplement SHAKLEE boleh SMS 0193654673 (Ina)/ 0192955989 (Yush) @ cari di Facebook zarina aniraz

(X)