Monday, October 8, 2012

ANAK ANDA SELALU DEMAM DAN SAKIT?? TINGKATKAN PERTAHANAN BADAN ANAK ANDA DENGAN NUTRIFERON

Masalah anak selalu demam, selsema, batuk dan sebagainya sering mengganggu kita sebagai ibu bapa hinggakan tugasan harian kita juga terganggu baik tugasan ditempat kerja mahupun tugasan dirumah.
biasanya kita akan salahkan cuaca,jangkitan dari kawan - kawan dan yg lebih susah hati lagi bila anak dihantar ke nurseri.
Semua sedia maklum nurseri adalah tempat percampuran kanak2 berperingkat umur,bermacam kerenah dan juga bermacam penyakit boleh berjangkit andai tiada pemantauan yg ketat dari ibu bapa hingga ramai yg mengadu anak mereka selalu demam, selsema dan batuk bila di hantar ke nurseri.Hari ni baik,esok demam lagi.Pernah tak kita bertanya pada diri kita,sebagai ibu bapa apa yg telah kita bekalkan utk anak kita dalam menangani masalah ini.
Cukupkah hanya kita bekalkan dgn pakaian yg bersih utk mereka? tentu sekali tidak.kita seharusnya memastikan sistem pertahanan badan anak kita berupaya melawan virus atau penyakit yg mana sentiasa terdedah.

Apakah makanan yg kita hidangkan untuk mereka cukup dgn segala kekayaan untuk menguatkan sistem pertahanan badan mereka atau kita sendiri kurang pasti dan hanya akan bertindak bila mereka sudah sakit dgn membawa ke hospital dan klinik.

Untuk ibubapa yg perihatin,Anak anda sebenarnya memerlukan Nutriferon dari Shaklee dimana ianya direka khas untuk meningkatkan sistem imun.Sifatnya yg bertindak sebagai tentera yg menjaga badan anak2 anda dari dijangkiti penyakit telah direka khas oleh Saintis Shaklee demi membina masyarakat yg sihat.
Nutriferon bukan sahaja untuk kanak2 ,malah amat digalakkan untuk mereka yg selalu dijangkiti  penyakit demam atau selsema atau mereka yg selalu bekerja shift dan mereka yg kurang tidur.Ini kerana sistem imun badan kita akan menjadi lemah bila badan kita juga lemah.

Untuk ibu yg masih menyusukan bayi amatlah digalakkan demi menjaga bayi kita dari sebarang penyakit.Bagi kanak2 yg berusia setahun lebih ..bolehlah diberi terus dgn dos yg betul.
Amalkan penyimpanan Nutriferon bersama2 keluarga anda dalam perjalanan balik kampung..kerana ianya memang amat berguna sebab perjalanan yg jauh dan cuaca yg berbeza boleh menyumbang kepada kemerosotan ketara sistem imun badan.
Jadilah pengguna yg bijak .."Cegah Sebelum Terlambat".
Untuk penggunaan biasa cuma perlu ambil satu pack utk seminggu.Jimat kan....jangan tunggu lagi dapatkan satu skg utk keluarga anda..

Jom dapatkan vitamin shaklee anda..







ZARINA (ID NO: 894471)


Hubungi saya untuk Harga dan konsultasi

SMS ke 0192955989 (yus) / 0193654673 (ina)


No comments:

Post a Comment

Untuk dapatkan Vitamin/Supplement SHAKLEE boleh SMS 0193654673 (Ina)/ 0192955989 (Yush) @ cari di Facebook zarina aniraz

(X)