Sunday, October 7, 2012

PELUANG MEREBUT KEISTIMEWAAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Entry kali ni berkisar tentang keahlian shaklee ataupun dalam bahasa bisnes pengedar shaklee (shaklee independent distributor).

Siapa yang layak untuk jadi ahli
1.Warganegara Malaysia layak untuk menjadi ahli Shaklee malaysia

Kenapa saya cadangkan untuk anda menyertai shaklee

1.Sebagai pengguna barangan shaklee,anda bukan sahaja layak untuk mendapatkan harga diskaun (member price) tetapi layak juga untuk menerima pulangan kembali sebahagian dari duit yg telah digunakan untuk membeli product shaklee

2.Sebagai ahli shaklee anda sebenarnya telah diiktiraf sebagai Shaklee independent distributor dimana anda diberi kebenaran untuk menjual produk dari shaklee.

3.Dapatkan ganjaran untung runcit dengan margin yg berbaloi.

4.Dalam masa yg sama anda akan dibayar bonus oleh Shaklee berdasarkan unit value (nilai unit) yg telah anda kumpulkan bila membeli product shaklee.(ini yg kebanyakan shaklee distributor kejar ....memang berbaloi2 dalam masa yg singkat anda boleh mendapat pulangan yg diluar jangkaan)

5.Bonus kepimpinan

6.Sistem kenaikan pangkat dan bayaran yg menguntungkan dalam setiap kali kenaikan

7.Program subsidi kereta

8.Program konvensyen dan Programe kemajuan antarabangsa.

Bagaimana untuk memulakan dan cara pemasaran

1.Anda hanya perlu bayar RM65 untuk pendaftaran ahli , tak perlu membeli barangan dan sebagainaya .. cukup murah dan senang (hubungi saya untuk proses keahlian)

2.Anda akan dibekalkan starter kit oleh shaklee yg mengandugi buku2 dan keterangan tentang product dan semua info yg anda perlukan.

3.Anda boleh membuat jualan terus kepada pembeli melalui segala medium, untuk masa skg kelebihan pengedar shaklee ialah penguasaan pemasaran melalui online atau internet memudahkan kerja pemasaran.Kepada anda yg agak susah utk bersemuka dgn customer ..ini adalah tempat yg paling bagus utk memulakan bisnes.

4.Sokongan teknikal anda moral dari rakan2 distributor yg mana berpusat dan bergerak melalui group2 di facebook amat2 membantu..ia boleh diibaratkan sebagai shaklee library ..semua yg anda ingin tahu dan kemushkilan anda akan dibantu dan dikongsi oleh beratus2 member shaklee.

5.Produk yang tersedia dan sudah dikenali ramai.Amat senang untuk memasarkan produk shaklee kerana ianya sudah lama bertapak diMalaysia dan apa yg anda perlu buat cuma tambah sedikit promosi.

6.Modal pusingan yg kecil ..anda tidak memerlukan modal yg besar untuk memulakan bisnes bersama shaklee ini..mulakan dari sedikit dan anda akan nampak jalan utk sesuatu yg lebih besar.

Bila boleh menyertai shaklee

Sertai shaklee sekarang .. kerana anda berpeluang menjadi salah seorang yg menaikkan kembali jenama shaklee di Malaysia.Didokong oleh ibu2 moden ..kini product shaklee kembali mendapat tempat dihati masyarakat malaysia dan saya yakin dengan marketing sterategi yg terkini dan berkesan shaklee bakal menjadi Supplement dan vitamin tambahan no 1 dimalaysia.Jom bersama2 kami.

Jangan tunggu lagi bersama kita mengambil peluang yg terhidang ini untuk maju seiring kemajuan negara dan masyarakat lain.Jangan lagi kita biarkan masa2 kita terisi dengan sesuatu yg tidak mendatangkan keuntungan.

Hubungi saya untuk mendaftar keahlian
Nama : Zarina
email : Aniraz.suy@gmail.com
Facebook : Zarina Aniraz
Tel/SMS : 0193654673

No comments:

Post a Comment

Untuk dapatkan Vitamin/Supplement SHAKLEE boleh SMS 0193654673 (Ina)/ 0192955989 (Yush) @ cari di Facebook zarina aniraz

(X)