Friday, September 21, 2012

ANIS LEBIH CERGAS DENGAN MULTI VITAMIN VITA-LEA

Dari seorang kanak-kanak yang susah sangat nak makan, terutamanya nasi..sekarang Anis dah berselera makan. Kalau dulu kecik je badan tapi sekarang dah mula berisi... makan pon dah banyak.Bukan itu saja bagun pagi pun tak perlu nak kejut 3-4 kali lagi .. balik sekolah pun dah kurang nampak letih.

 Sebelum ni oleh kerana Anis tak suka makan terutamanya nasi ...susah hati juga sebab takut lapar kat sekolah, macamana permbelajaran kat sekolah ..pergaulan dengan rakan2.Ada juga try bagi vitamin C yang ada banyak dijual kat pasaran,sbb adan org cadangkan ambil vitamin c boleh tambah selera makan kanak-kanak, cuma bila fikir-fikir .. kenapa cuma bekalkan vitamin C,bagaimana pula dengan nutrisi lain yang diperlukan oleh anak tunggal kami ni.

Kanak-kanak perlukan lebih dari vitamin C untuk kekal cergas cerdas dan sihat.Mereka perlukan vitamin A,Vitamin D,Vitamin E,Calcium,magnesium dan bermacam lagi zat penting untuk pembesaran mereka.
Kami pilih Vita-Lea untuk anak kesayangan kami sebab ia adalah multivitamin diperkaya dengan 19 vitamin dan mineral perlu.


Kini Anis lebih cergas dan sihat.Anak mama susah kena selsema sekarang .. kalau dibandingkan dengan dulu, balik dari kampung je mesti selsema, batuk.Sekarang alhamdulillah.

Kalau ada ibu ibu yg masih mencari vitamin tambahan untuk anak-anak ( untuk 4 tahun keatas) bolehlah dapatkan Vita-Lea for Children dari Shaklee.


Dapatkan sekarang dari kami ... dengan cara 

Hubungi saya untuk Harga dan konsultasi


 SMS ke 0192955989/0193654673

Atau email ke aniraz.suy@gmail.com

Cari kami di Facebook http://www.facebook.com/AnisVita.AnugerahVitamin

No comments:

Post a Comment

Untuk dapatkan Vitamin/Supplement SHAKLEE boleh SMS 0193654673 (Ina)/ 0192955989 (Yush) @ cari di Facebook zarina aniraz

(X)